شرکت سی یو سی CUC

در ژوئن 2013 با سرمایه 600 میلیون یوان ثبت شد و برنامه ریزی برای ساخت 20000 تن   DL-Methionine و اختصاص بودجه 6 میلیارد یوآن برای بهره برداری در سه فاز به کار گرفته شد. از زمان عرضه محصول به بازار، نه تنها با بسیاری از شرکت های پیشرو و شناخته شده در چین به همکاری استراتژیک رسید، بلکه به بیش از 70 کشور و منطقه مانند اروپا، آمریکا، آسیای شرقی و آسیای جنوب شرقی شروع به صادرات کرد و به طور گسترده ای مورد اعتماد و حمایت بازارهای داخلی و بین المللی قرار گرفته است.

متیونین موهبت علم و تکنولوژی مدرن برای بشر است. به عنوان یک ماده مغذی در جیره غذایی حیوانات، و سهم مهمی درمواد غذایی با پروتئین بالا برای انسان ایفا کرده است. متیونین به عنوان “مروارید روی تاج” صنایع شیمیایی شناخته شده است. در دنیای امروز، فقط تعداد کمی از افراد خوش شانس این مروارید درخشان را برداشته اند. چین یک مصرف کننده متیونین با رشد تقاضای جهانی بالا است و برای مدت طولانی، تمام متیونین مورد نیاز صنعت خوراک چین به واردات بستگی داشت که به طور جدی توسعه سالم دامپروری و صنعت خوراک دام را محدود می کرده است. با سرمایه گذاری 1.7 میلیارد یوان که در اکتبر 2017 تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت کل سرمایه گذاری این پروژه به ارزش 1.3 میلیارد یوان و تولید  50000 تن متیونین در فاز دوم است. در حال حاضر مقیاس تولید  متیونین 100000 تن (140000 تن در سال پس از اتمام 171 پروژه تحول فنی) می باشد همچنین شاخص جامع عملکرد و مدیریت سیستم  به سطح پیشرفته در جوامع بین المللی رسیده است. تکمیل و بهره برداری از پروژه فاز دوم، سهم بازار متیونین داخلی چین را به شدت افزایش داده است. با در نظر گرفتن “اول ایمنی و حفاظت از محیط زیست” به عنوان مفهوم توسعه، این شرکت به طور کامل مسئولیت اصلی ایمنی و حفاظت از محیط زیست را به عهده گرفته است و بوسیله سیستم های کنترل خودکار پیشرفته بین المللی که شامل DCS و ESD ، تعدادی ایستگاه آتش نشانی با انجام تمرینات اضطراری جامع برای رسیدن به سطح ایمنی بالا و پیشرو در صنعت به بهترین نحو انجام می دهد. این شرکت مطابق با اصل “کاهش منبع، کنترل از راه دور و درمان نهایی”، نزدیک به 500 میلیون یوان در تأسیسات حفاظت از محیط زیست، فناوری های پیشرفته حفاظت از محیط زیست در داخل و خارج از کشور سرمایه گذاری کرده است و به طور موثر کیفیت هوا را در داخل و اطراف کارخانه کنترل می کند.

به عنوان اولین شرکت تولید صنعتی DL-Methionine در چین دارای فناوری مستقل همراه با مالکیت معنوی و فناوری سیستم تولید سبز  می باشد و دارای بیش از 100 درخواست ثبت اختراع و 72 اختراع ثبت شده می باشد. با توجه به این که شرکت CUC دارای سیستم مدیریت و تولید سبز محصولات موفق به اخذ گواهینامه lS09001، گواهی fami-qs، گواهی حلال، گواهینامه یهودی کوشر سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و سیستم مدیریت محیط زیست را گردید.